HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2011.04.10. 16:29 AncsaTPE

Futóverseny

Idő: nyár 23-30 c

Első rövidnadrágos nap volt, állatkertbe mentünk. Óóóóóóóódevártam már... Napszemüveg, napsütés, kevés smink (amit elfelejtettem és kicsit meg is folyt a csücske) és naptej.

Köhögés még járja, de azért a sorsra bíztam, hogy hazaérek-e a futóversenyre és hát véletlenül hazértem 18.40-re. Ezt jelnek vettem, gyors átöltözés és mentem is futni a többiekkel, akik magyar idő szerint 13.00-kor rajtoltak. Szidi előbb, de akkor én még metróztam. Szóval futottam 80 percet, sms-eztünk Szidivel, Bernivel és Diával a rajtnál, majd a célbaérésük után. Megmentettem közben egy teknősbékuszt, aki kicsit mérges volt és fújt a kis pofájával, meg visszakardozott a lábacskájával a botomra, amivel tereltem a bicikliútról a fűbe. Morogtam neki, hogy kisöcsém, ne ugassál és ne vitatkozz mind a négy lábacskáddal, hanem ugrándozzál vissza nagy szöcske léptekkel a fűbe, mert lapos leszel mint egy vasalt ingujj.

Életmentés után és előtt köhögtem és kicsit a fejem is fájt - ami sosem szokott,  lehet szoros volt a fejpánt. :) - futás közben, anyu biztos jól elverné a fenekem. Hehe, de nem tudja, ide azért nem ér el a keze és aztcsinálokamitakarok! bibibib... Szóval gyógyszer helyett ezt gondoltam ki gyorsgyógyulási kínai kuruzslóként. Hazafelé egy üveg  frissen facsart narancslé és vettem banánt is. Ananászra nem volt lóvém, ez súlyos hiba volt..

na ma nem írok többet, aludni kell és képeket tölteni a fb-ra.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr32814577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati,apud huga 2011.05.07. 00:32:21

szia Ancsa,már biztos meggyógyultál.mióta nem írtam.
várom az új beszámolód és a képeket.ha jól értettem,Gyuriékat meglepted és persze magadat is :-D
jó lenne már talizni veled,rég láttalak.találtam neked képeket,de itt nem tudom hogy kell elküldeni neked és a facén meg nem szeretném.ritka madár vagyok ott :-D írj mihamarabb mi van veled,várom!!pusszancs!!!

kati,apud huga 2011.05.07. 00:39:36

hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy--->
kepkezelo.com/viewer.php?file=w12ehwew91ikibmkefql.jpg
itt anyud pocijában :-D
kepkezelo.com/viewer.php?file=10va4qbn6z1v996h6cdo.jpg
itt én és apud a régi szép időkben :-D
kepkezelo.com/viewer.php?file=isid7zamwnc1dbowec.jpg

ha nem tudod megnézni,bocsika érte!!!
süti beállítások módosítása