HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2011.06.27. 14:47 AncsaTPE

Fogorvos

 

35 c, hűdemeleg napközben, este esik
 
Én és az egyik fogam kifejezetten nem szeretjük a hideget, csak sítalpakkal. Pontosabban a bal felső hatos utálja a hideget sítalpakkal is; összegezve még jó, hogy nem Szibériában lakom.  Beültem  dr Weiss várójába, s megnéztem a rettentő csúnyafogsorú kislány vieóját mégegyszer, mint fél évvel ezelőtt. Vagy azóta sem rendezték át a száját, vagy azóta is ezt a filmet nyomják, ezért inkább fejet fordítottam az élő akvárium felé, jobban érdekelt a vitorlás halak aktuális élő show-ja. Épp analizáltam személyiségüket mozgás, színek és mimika alapján, amikor odapattant értem egy nővérke. A doki arcát nem ismertem meg, csak a hangját – még jó, hogy hozzámszólt - szerintem a múltkor volt rajta maszk most meg a’la natur nyomta. 
Nos, amíg a doki a számban kotorászott, felelevenítette, hogy már jártam ott és milyen szép Budapest. Mondtam, áhám. Közben a piszkájával piszkálgatta a fogam és kérdéseket halomra tette fel. Ühüm, aham, öhöm között válogattam. Na, már vártam mikor jön a visító ménkű – fúrógép – erre at bírta mondani, hogy nincs mit csinálni. De, mondom nekem  hatoska érzékeny, s ha már itt lennék, esetleg beszéljünk róla. Megnéztük a fogat közösen a fizikai adottságokkal és fekvéssel együtt. Közben bejött egy másik doki, valamit beszéltek. Később kiderült, jött megnézni a fehér leányt, mert ilyen szerzet ritkán fekszik a tajvani fogorvosi rivaldafényben.
Közölte a doki, hogy a másik doki engem jött megnézni – ennek együtt örültünk -, mondtam jönnék holnap is egy kis önbizalomért. Majd hozzátette, hogy sensodyne fogrémet kéne tolni az érzékenykedőre. Bevillant egy, amitől az egész állam piros, annyira jót tesz a bőrömnek, gondoltam remélem az lesz. Majd azonnal kaptam egy rózsaszínű epres ízű védő trutyit a fogszabályzás által megnyűtt rágó egységre, amit lassú lávaként vonuló távozása során nem szabadott volna lenyelnem, hanem szivárvány ívesen kiköpni. Hogy hova? Hát na, szép gondolat... Ez a tevékenység fél órára volt megparancsolva, na én kb fél percig nem nyeltem, amíg figyelt a doki. Igazából nem lett semmi baj, alsó úti barna és gyors láva volt előrejelezve, gatyába bele.
1 hét után megvettem a fogkrémet és hát természetesen ez az, amitől bokáig kivörösödig az állam. Nem baj, fogamnak jó...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr803018914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati,apud huga 2011.07.04. 12:19:18

talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháháháhá ühüm,áhám nem is rossz szókincs :-D
és legalább finom volt amit ki kellett volna köpjél???mert hát a végeredményt színesen leírtad váháháháháháhá
süti beállítások módosítása