HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2010.11.30. 06:03 AncsaTPE_

16 nap és megyek haza

idő: tavasz ősszel, napsütés 18-20 c

Minden reggel taxival jövök, mert aludni jó és rászoktam erre a luxusra. Mindez itt 700 Ft-ba kerül, végül is lehetne ennél rosszabb szokásom is, már megbocsátottam magamnak. Mai taxisom relaxálós CD-vel várt, amitől teljesen bekábultam. Először is elkértem, nézzük is meg, mit kell megvennem, majd lefittyedt szájjal visszaadtam, hogy nem tudom elolvasni a karaktereket. Visszadugta a CD-t, majd azon gondolkodtam, hogy lefényképezem, amikor mondta, hogy nekem adja. És akkor jól megvettem 700 Ft-ért. A melóban még sosem hallgattam zenét, na a tiltott dolgok mindig jók, ma megtörtem ezt a jeget. Úgy is unalmas statisztikát molyolok. :)

Holnap megyek Shenzenbe, ahonna jajdejó lesz visszajönni a csodás Taipeibe szombaton.

És ugyebár 16 nap múlva megyek haza, amit még mindig controll stop funkcióval nem fogok fel.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr732482724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doci606 2010.11.30. 08:41:16

"Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.
Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága
s remélem, testem is majd e földbe süpped el.
Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom."

Nem tudom miért, de ez jutott a posztodról eszembe :o))
A centi darabok meg csak hullanak és hullanak, amíg: ZERO

Yldi 2010.12.06. 03:20:52

Kitartast draga! Mar csak par nap es mehetsz haza :D egyik szemem sir, a masik nevet: nagyon orulok, hogy vegre haza tudsz menni, de nagyon sajnalom is, hogy nem lapogathatlak meg ;(, de biztos vagyok benne, hogy a tobbiek megteszik ezt helyettem ;D
pusz

AncsaTPE_ 2010.12.09. 11:00:45

@doci606:
:) köszönöm, igen, ez ide való és mindent kifejező. puszi

AncsaTPE_ 2010.12.09. 11:04:34

@Yldi: szia drágám, sajnálom, hogy nem találkozunk! Annyira jó lesz 1 év után hazamenni és annyira nem értem, hogy most mi történik velem. :) puszillak, ne sírj, hisz "jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan" . Találkozunk mi, csak gondolatban egyelőre. puszi
süti beállítások módosítása