HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2010.04.07. 23:04 Dzsudzsi1984

Hike képek

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr921903055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati,apud huga 2010.04.11. 00:44:52

félelmetes,hogy feltudsz "menni"azon a meredek,de tényleg szép helyen.most már értem miért írtad a kötelet.hát lefelé sem biztos hogy tudnék sétálgatni,de felfelé biztos csak 1-szer lenne időm kipróbálni,de a tetejére már bizti nem hurcolnám habtestemet.nem is lenne rá lehetőségem,feldobnám a talpamat még a látványtól is.kurva meredeknek látszik.a képek közt most engem az a szép kutya érdekelne,csak nem a pihenő helyen volt?még nem láttam képen,hogy bárki kabátban lett volna,csak a kutyásnál.csak úgy "mellékesen" megjegyzem az első rólad készült fotóhoz képest igencsak gyanúsan vékonyabbnak nézel ki a fejedből.szerintem ne gyötörd magad,told le azt a finom marhahúsos kaját nyugodtan, szatyor nélkül.nem mondták mikor mehetsz szabira?útiköltséget neked kell fizetni?írtad a kajak edzést,meddig jutottál?most futásról írsz,tudod már melyik pályán lesztek?na még a képekre visszatérve,mégis megfogott annak a meredek "séta"útnak a szépsége.gondolom a sziklás kép is ott készült.na erre gondoltam.cukorkát lehet eldugják,nehogy elszökjön utánad.most megyek játszani,kertbirodalom a neve,értékelem nagyon,mert számolok eszeveszettül,forog az agyam egy helyben,a problémák nem jutnak el az eszemig.már amikor van.ha nincs akkor simán nem érdekel semmi.na jó éjt vagy reggelt,nem is tudom most hirtelen.mindegy én is betolok valami fagyiféle barackos boszorkányhabot,aztán csak lefekszem mint egy jóllakott óvodás!

AncsaTPE 2010.04.11. 14:21:50

@kati,apud huga: Hello Kati, tök jó, hogy kommentálsz, köszi! Mindig várom... :-) Annyira nem nehéz a terep, mint ahogy kinéz, én nagyon élveztem. A kötél biztonságérzetet ad és ha esik az eső mindenképp jó, mert megcsúszhat az ember fia. Családok jönnek mennek a különféle ösvényeken. A kutyus egy nőcivel volt és épp egy pihenőnél kaptam őket el. Cukorkával nem tudom mi van, de remélem, hogy ha nem az utcán van akkor sokkal jobb dolga van. A tavasz itt is változékony, a hegyen kicsit hűvösebb is van, szóval a kabát néha kell, néha nem. Esernyő vagy esőkabát mindig kell legyen a táskában. Kicsit már fogytam az edzések miatt, és végre találtam egy mérleget. A tavalyi súlyomhoz képest 2 kg plusz van rajtam, nem vészes az ügy, de még az elején meg kell állítani a lavinát. :-) Karácsonykor megyek haza 2 hétre, addig meg meglátogat 1-2 jó barát, szerencsére. Évi egy szabadjegyem van, most saját költségre nem megyek haza. Takarítok egyet és írom a heti beszámolót. puszi :-) Jó lehet az a boszorkányhabos cucc... nyammmm
süti beállítások módosítása