HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2010.01.11. 13:19 AncsaTPE

új otthon

Hello Kedves Olvasótábor!

Kihagytam egy napot internet nélkül, majd bele őrültem! Nem is értem, hogy bírta apu 5 évig Algériában az én édes jó anyám nélkül (és mellesleg nélkülem), úgy, hogy nem volt internet... Akkor kazettát küldtünk egymásnak , hogy halljuk egymás hangját! Most meg, alig bírtam ki 1 napot anélkül, hogy ne vegyenek körbe a szüleim, barátok és az érzést 1-2 emberrel tudtam csak megosztani. Szóval skype nélkül nem menne ilyen jól, ez tutter. A szüleimé minden elismerésem... :-) Mennyitek van rá, hogy anyukám sír???

A tegnapi napot összeszedem gyorsan, csak nyomok egy hajmosást. Van egy kis problémám, hogy a hajszárítóim nem egészen 110 V-hez vannak szokva, konkréten mehetek velük a ritka és  kultikusan zivataros, puskaporos, bús nénikémbe.

Egy a lényeg, hogy jövök vissza, mert ilyen fejjel még a pandamacik is kifütyülnének.

Megírtam, hosszú lett, majd ez a szar nem mentette el. Nincs erőm újra, majd holnap. :-(

Pedig jó volt... bocsi

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr591663466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása