HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2010.02.08. 03:34 AncsaTPE

Állattartás a lakásomban című rovat és egyéb szösszenetek

Időjárás: 18-21 c, ma bezzeg ezerrel süt a nap

Őrület a komment, nagyon birom! Egy-két őszinte megnyilvánulás a stílusomról és felfedése a hiányzó témáknak. Tetszik.. :-)

 

 "A tegnap csupa álom, a holnap nem több, mint látomás, minden tegnap a boldogság álma, minden holnap csak remény a csillogásra." PPGY

Bogár NINCS, nincs és nincs, nem is volt, nem is lesz... Ha nálam laknának, akkor én nem laknék nálam vagy kihozatnám Sztifit dhl költségre, a Mauritiuson már bevált és rettenthetetlen csótánygyilkost. 

Mindent dobozban tartok vagy hűtőben. Porcica van sok és atomgyorsan nőnek a kis szemétládák. Kb. az irtás utáni 3. napon fejlődnek akkorára, hogy elkezdem duvadként üldözni őket a partvissal. Ha napszemüveben járok otthon, akkor elszaporodtak a porcicák és beletörődtem az elnyomásba. 

A tárgyi jelentésbe szeretném belerakni, hogy volt egy halott lepke az erkélyemen, aki a kukában végezte és nem a hűtőben. Valamint az egyik fiókban, ahol a kulcsokat, cipőpucoló szarságokat és egyéb kifinomult eszközöket tartok, tegnap láttam egy kis fehér gyors bigyót. Óriási lármával dobáltam mindent és remélhetőleg megöltem a kis dögöt. A gym-ben pedig láttam egy szúnyogot, aki nem szállt be az aurámba, így nem gyilkoltam le.

Az aranyhalakat pedig reggelenként leellenőrzöm a kerti tóban. Tegnap rémülten láttam, hogy lecserélték a teknősbéka nagyságú haverokat kicsikékre. Most így nem tudom, hogy akit megmentettem kicsike, az itt van-e még vagy deportálva lett a családjával a vágóhídra. Lehet ő volt a varázsló a csapatban és látta a jövőt, ezért ugrott ki???  Most hogy fogok kívánni tőle? Majd megkérdezem a biztibát, hogy most hogy is van ez.

Láttam tegnap fekete csirkét a piacon. Marha ronda volt. Gondolkodtam, hogy vajon mitől lehet fekete? Lápi csirke talán, akinek csak a feje van kint a lápból? Vagy feketeretekkel etetik, vagy feketeföld termi a jó búzát és csirkét itten?Hát eddig jutottam ebben az érdekfeszítő témában. :-)

Vettem ám rohadt szőlőt, aminek nagyon örültem, amíg otthon ki nem bontottam. A papának az a a szerencséje, hogy a narancs és a banán nagyon finom, no meg megkínált egy rettentő rossz mogyorójával. Egyébként nyelvi nehézségek nélkül magyarul és nagyon látványosan küldeném el a jólnevelt anyukájába, hogy megvetette velem a belülről rothadó, szőrös szőlőt. Még egy húzása van, ez jár neki az isteni narancsa miatt. 

Nos S. Judit után szabadon főztem tegnap sajtlevest (nem a babost), a recept a következő: 

- 3-4 dl tej beleönt egy kis leveses tálkába

- mikro kinyit, tej berak, ajtó bezár, 3 perces hevítő program elindít

- 3 perc után még 3 perc, ami persze már sok, de ezt nem kell tudni és tessék elkezdeni skype-on dumálni vagy blogot írni

- addig hevíted a tejet, amíg megjelenik egy hófehér habfelhő látványa a mikor ajtaján keresztül és ezt véletlenül kiszúrod = apró infarktus (erre érzékenyek ne főzzenek)

- mindent borítva rohanás, hosszúlábúak (apu és én) előnyben, 2 ugrással mikro előtt termés, reptedben ajtó felrántás és néhány anyázás kötelező elmormolása

- nem szabad, hogy kifusson, mert az nagyon durva takarítással jár, azaz last minute légy ott  kötelező

- öröm káromkodás, por belesom úgy nagyjából a tányérba még a mikroban, mert ugye hozzányúlni nem lehet az edényhez

- 5 perc és kész is a forró leveske

Nyanyam, jó étvágyat! :-)

Rózsi apánk okossága:

"De ha kedved elhagyott
Minek szidnád a tegnapot?
Inkább csinálj magadnak jó előre
Még egy szép napot."

Ennek megfelelően tegnap nem készütem a mai prezentációmra és atomjól sikerült.. Ezért is lett kedvem néhány extra sort írni nektek. 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr151738225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati,apud huga 2010.02.08. 11:29:43

a bogár témát valamelyik hírhedt írásodban olvastam,bár akkor még nem ezen a szuper helyen voltál.említetted,hogy a melóban is vendégeskedik,ezért kérdeztem csak.de örülök hogy nem játszik szerepet "hétköznapi"életedben mert akkor nem lenne időd írni,amit "rajongóid" alig várnak,köztük én is.várnék pl.olyan képeket is ahol több törpikét látni,estleg törpilla?a késdobálós képen láttam egy fószert akin maszk volt,sokan hordják?és akkor hogy tömte be a szájába a kaját?a pálcika sok mindenre jó,de maszkon keresztül kicsi a választék.hát én kiváncsi lettem volna végeredményre,ha tudsz infót hogy oldják meg,küld el,oksi?pusszancs

kati,apud huga 2010.02.08. 11:54:49

jaj a kutya névvel mi van,még mindig nevenincs kutya?a haot biztos érti,csak mondja valaki neki,hogy jó kutya?a haot be kellene venni a nevébe.ha o tt nem köt ki a serpenyőben,ahogy hallom szó szerint "imádják" a kutyusokat.bár lehet rémhír.nyugtass meg!!!!

AncsaTPE 2010.02.09. 18:00:14

Helloka lelkes kis Aktivistám,
Lesznek képek, csak a munkahelyen azért visszafogom magam és nem állítom egymás mellé a skacokat egy pikcsörre. Most nem volt szabadidő program, de a hétvégétől kezdődik a képsorozat gyártás, megígérem. Kutya neve Cukorka lett. Vietnámban esznek asszem csak kutyát, itt óriási kultusza van még a kóborkutya hízlalásnak is. No, meg ahogy öltöztetik őket, az valami botrány. Superman viszi eddig a pálmát, de volt már melegítőfelsőben is egy egyed. A maszkos kutlusz meg azért van, mert a cégnél előírás, ha meg megfázás tüneteit észleled, azonnal szólni kell a HR-nek és rongyolni kell az orvoshoz. Csak maszkban dolgozhatsz és akkor, ha az orvos hozzájárult. Itt nagyon keményen veszik ezeknek a szabályoknak a betartatását. Gondolom a csávó meg a maszkban így szűrte le a levest... :-) puszi
süti beállítások módosítása