HTML

Friss topikok

  • AncsaTPE: @otcsi: :) Köszi! (2012.01.08. 06:39) Hello 2012
  • AncsaTPE: @otcsi: Köszi, Gézu, millió puszi! (2011.11.28. 15:06) Lassan lejár a vízumom
  • AncsaTPE: @siennavincent: szia-mia, te is hiányzol! hétvégén írok mindenképp, feledhetetlen volt a nyaralás,... (2011.07.26. 11:34) Lebóh megszállás Tajvanon
  • kati,apud huga: talán azon pillanatok egyikében volt része a fogorvosnak mikor nem beszéled túl az embert váháháhá... (2011.07.04. 12:19) Fogorvos
  • kati,apud huga: hát megpróbálom,bár nem tudom meg tudod-e nézni.itt Krisztivel vagy---> kepkezelo.com/viewer.ph... (2011.05.07. 00:39) Futóverseny

2009.12.29. 16:26 AncsaTPE

1. nap TPE-ben - folytatás

Sziasztok,

Bejártam a környéket, nagyon sokan vannak mindenhol, pláne munka után 7-10 között. Metróztam, megnéztem a 101 emeletes csodát közelről és ma már 2x laktam nagyon jól. Ha így haladok,  2 hét múlva pufóka leszek és mehetek a kínaira új kollekcióért... :-) Ebédre életemben először megettem a paradicsomlevest, de csak azért, mert azt hittem hagymaleves. Kicsit narancssárga volt ugyan, de hagymák úszkáltak benne. Utólag kiderült, hogy mit ettem és nagyon büszke vagyok magamra, mert alapvetően uuuuutálom a paradicsom levest. Még rákos sajtmártásos tészta volt (villával), fagyi és vörös tea, közben vajas zsemle.

Vacsi ennél sokkal durvábban alakult: pálcikával nyomtam egy tésztás cuccot, amiben kis disznóhús is volt, szója és ki tudja még mi, de mindegyis, mert össze kellett keverni.  Miután ez túl hétköznapi, volt mellette egy végtelenül csúnya 100 éves tojás. Isteni volt! Mellette voltak még ijesztő dolgok, de az a vendéglátóm tányérján. Ahogy elnéztem csirkebokának nézett ki, amit szopogatott,  valamint konkrétan felismertem a véreshurka kínai formáját kis kockákra vágva a pálcikái között. Hú, nagyon kínálgatta, hogy kóstoljak; a hurkát illedelmesen elvettem, de véletlenül sem ettem bele. Eldugtam a tányér árnyékos felén. :-) 

A csirkeboka marha ronda volt, arra nem bírtam jópofát vágni, persze palástolva undoromat, bizonygattam, hogy mi is belefőzzük a húslevesbe ezeket a részeket. Szerencsére nem került a tányéromba... A többi cucc valami rizses rákos mártogatós volt, finom mind. No és a tea volt az igazi atomvillanás, amiben tej volt és felfújt rízsbogyó (legalábbis ezt mondta a leány). Ha nem mondja előre, hogy az a sok kis gömb = rízs, biztos ráköpöm, mert olyan volt a szívószállal az 1. szippantás, mintha kaviár került volna a nyelvemre. Aztán meggyőztem magam, hogy ezt tényleg rízs, igyekeztem minél kevesebbet lenyelni, aztán feltűnés nélkül ott hagytam a pohárban 3 dl-t az utókornak.

A kaja 2-3 usd a gyors éttermekben, 4-5 az előkelőbb helyeken. Ahol ennél olcsóbb, ott még nem merek enni egy ideig. 

Új pajtásom nem sportol, tengert is csak tv-ben néz.  De jó fej, mert amikor mondtam, hogy én szörf tanulásra készülök, akkor egyből mondott egy nevet, hogy kivel fogok menni.

A szilveszteri programom egyelőre elég szegényesnek néz ki: a 101 emeletes csodánál 90 perces tüzijáték megtekintése vagy lakásból vagy utcáról. Megjegyzem, hogy még ezerrel nyomják a karácsonyi dalokat és mindenhol karácsonyfa áll. 

A kollégák egyébként nagyon mosolygósak, kedvesek, előzékenyek. Már megmutatták a leendő asztalomat is. Egy hongongi kollégával fogom egy sarokban nyomni az operációt. Hát a cégnél eddig nem láttam fehéret a falon kívűl...

Dehát a legnagyobb poén a metrón ért: egy helyi nőci strandpapucsban lazult, emellett piros, szőrös-kapucnis pufi dzseki volt rajta.

Na ennyi lett volna a mai napom, megyek alukálni, mert a szemeim már szaladnak össze.

Kihúztam a mai napot alvás nélkül, hogy az átállás gond nélkül menjen.

Fényképezőm sajnos még nincs, így várnotok kell a képekkel.

Ciao,

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ancsatpe.blog.hu/api/trackback/id/tr531630670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszpiri 2009.12.29. 19:35:32

Szia Acsurka :)

Azt hiszem, már ideje volt bejelentkezni magácskánál :)
Végigbőgtem az összes beírást, persze a toronyórás és angol pázsitos megjegyzés annyira Te vagy, hogy csak na :)

Szerintem izgisebb lesz a Szilveszteri progid, mint szerénységemé, úgyhogy kérünk arról is élménybeszámolót ;)

pusszantyú

AncsaTPE 2009.12.30. 06:54:25

@Kriszpiri: Hello Kriszpiri! :-)
Nagyon vártam már, hogy nyomjál valami véleményt... Csak nem prüszkölt a szemed Neked is?? puszcsirió, nyomok egy kis folytatást:-)
süti beállítások módosítása